Ajánlat

Tegnap vásárlás közben felhívott a Telenortól egy ember. Azt mondja, a cég szívén viseli a régi ügyfelei sorsát, és szeretne meginvitálni egy ING-s találkozóra. Egy óra az egész, és kapnék ingyen sim-kártyát, x forint lebeszélhetőséggel, szigorúan csak akkor, ha elmegyek. Mondom udvariasan, köszönöm, nem érdekel. Azt kérdi: miért? Erősködik: csak egy óra, és akkor, mikor nekem jó. Jövő héten, vagy a következőn. Kissé már felpumpálódva válaszolok, hogy pont a felsorolt hetek amúgy sem jók nekem. Gondoltam, csak abba hagyja. De nem. Akkor engedjem meg, hogy elküldjön egy ingyenes tájékoztató csomagok. Köszönöm, nem kérem. De miért? Ingyen van. Akkor sem. Kérdi: de miért? Én meg majdnem beleordítottam a telefonba az áruház közepén, hogy “csak bzmeg!”. Türtőztettem magam. Mondom: egyszerűen nem érdekelnek az ilyen ajánlatok. Nem, és kész. Mire a manus: ja, hogy innen fúj a szél.
Itt már tényleg majdnem elküldtem az anyjába.

Egyszerű lélek vagyok. Kenyeret a péktől, húst a hentestől, zöldséget a zöldségestől. A telefonszolgáltatómtól azt várom, hogy normálisan tudjak telefonálni, lehetőleg minél olcsóbban. Interneteznék is, ha esetleg felhívnak, hogy havi 500-ért kapok 1Gb adatletöltést, előfizetek. De ne akarjon rám sózni valami biztosítást.

Ha egy biztosító cég nem ér el másként, rám talál egy másfajta szolgáltatón keresztül? Milyen jogon hív fel a Telenor, hogy egy másik cég ajánlatát dugja az orrom alá?

 

Megosztom
Facebook Twitter Email

11 válasz érkezett a Ajánlat

  1. Ne haragudjon, de a “Köszönöm, nem” melyik részét nem értette meg? – nekem ez a kulcsmondat. 😀

    Én ugyanezt a postán bírom, ott is folyton ajánlgatnak minden marhaságot. Bár többnyire megértik a nemet.

  2. [Izolda](#11209781): nem vagyok túl gyakorlott. Ez volt az első ilyen telefonhívásom.
    A postán mindig kezembe nyomnak valami brosúrát. De ezzel le is tudják a dolgot.÷)

  3. egy trukk… amikor elofizeteseket, vagy egyeb hirlevelekre iratkozol fel, nezd meg, mire hasznaljak a szemelyes adataidat, ugyanis ha beleegyezesedet adod (legalbbis nem tagadod meg egyertelmuen az adat “eladast”), akkor az adott ceg siman tovabbpasszolhatja az adataidat mas piackutatoknak vagy ajanlattevoknek… privacy… olaszhonban igy hivjak…

  4. [Nelly](#11210592): sosem iratkozom fel hírlevelekre. Ez már sok éves rutin. Telefonszámot pedig végkép nem adom meg. Pedig szoktak próbálkozni ügynökök, pl. a tescoban ünnepek előtt valami nyereményjáték miatt. ÷)

  5. Nálunk a családban vannak, akik a másik oldalon ülnek, és naponta rengetegszer hallják a “Köszönöm, nem”-et. Ők viszont ilyenkor udvariasan elbúcsúznak, és mennek tovább a címlistán. Mert ők is tudják, hogy amikor őket hívják fel levakarhatatlan ügynökök, akkor bennük is az a reakció éled fel, hogy “Tőled? Ezek után? Semmit a világon!”

    Ez a telefonáló tényleg azt várta, hogy előbb-utóbb majd azt mondod, hogy “Na jó, ha ennyire szeretné, kötök egy biztosítást!”? Ilyen a világon nincs. Nekem is volt dolgom hasonlóval, én azt mondtam neki, hogy azért nem megyek, mert összekeverik a sorrendet. Ha felmerül bennem az igény valamire, majd megkeresem magamnak a legjobb megoldást. Nem szeretem, ha a megoldáshoz próbálnak nálam igényt teremteni…

    Amúgy tök igazad van, a Telenor ne házaljon az ING biztosításával. Nem azért vannak ott az adataid nála, hogy ilyen ügyekben hívhasson.

  6. [ArtmüllerÁgnes](#11212839): nem irigylem azokat, akik ilyen munkát végeznek. Viszont úgy látszik az efféle ragacsokkal másként kell bánni. Túl udvarias voltam.÷)
    Az ember akaratlanul sem próbálja megsérteni a “szolgáltatóját”. Nehogy a számlán álljon bosszút.

  7. Engem is felhívtak ez ügyben.Viszont a telefonáló megkérdezte alkalmas-e vagy visszahívjon később.Szerintem ha az ember végig halgatja abból még semmi baja nem lesz sőt még beszélgethet is ha kedve van.Az egy más kérdés hogy a dolog érdekli-e vagy nem.Sokakat érdekel az ingyenes SIM kártya része a dolognak,engem az se érdekelt ezt meg is értették,igaz azért volt még egy két próbálkozás.Ennek az embernek ez a munkája,és neki egy igen mondjuk 500 ft,és szerintem rohadt sok embert hivogathat.Engem nem zavar,ha meg zavarna letenném és kész.

  8. istenemde… van közeli rokony, akinek a mai napig pont ez a munkája, és mindig panaszkodik, milyen értetlenek az emberek, akiket hív. mi a f.szért gondolják, hogy biztosítást árul, amikor ez egy ingyenes pénzügyi tervezés??? aki annyira ostoba, hogy nem tud nemet mondani egy ügynöknek, miután minden neki hasznos infót kiszedett belőle és kapott egy simkártyát, az minek veri a nyálát, hogy hogy elküldte a telefonos csávót??? :DDD pláne, hogy állítólag a nagy része föl se fogja, miről van szó. kérdezni meg nem tud, vagy szégyell, vagy mittudomén…

    már bocs, de abba sosem gondoltok bele, hogy 1) neki ez a munkája. napi x órában veletek kell beszéljen. udvariasan. kíméletesen. 2) pontosan meg van szabva, hogy mit kell mondnia, hogyan, és hányszor kell visszakérdeznie. és ezt ellenőrzik is. 3) ő meg rajtatok röhög, nap mint nap, és meséli a nagycsaládi ebédeken, mennyi primitív, bunkó, kommunikálni képtelen ember van . főleg azok, akik azt hiszik, hogy leoltották őt, közben meg mennyire beégtek … (amellett persze, hogy vannak normálisak is, akikkel akkor is öröm, ha semmi sem lesz. :))

    ja és köszi. neki mindig van miről mesélnie… 😀

  9. [babóca](#11790379): ha nem értenéd: mert nem akarok elmenni semmilyen cég szervezte találkozóra. Ennek ellenére erősködött az ember.
    Másrészt szerencsétlen ügyfélszolgálatosra rálőcsölték ezt a plusz melót is, mert nem ez a munkája.

    Az ilyen kommentek miatt nekem is mindig van miről mesélnem.÷D

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.